Rivus Apartments - Omiš

Rivus Apartments - Omiš
$$$$
Przegląd

Municipal beach znajduje się 50 m od Rivus Apartments Omiš, natomiast Turjun znajduje się w pobliżu. Goście mogą korzystać z Wi-Fi, a na terenie oferują parking prywatny dla osób podróżujących samochodem.

Lokalizacja

W kilku minutach od apartamentu leży popularne miejsce turystyczne Lix. Ponadto w odległości 300 metrów stąd znajduje się Omis and Cetina River.

Jeśli masz wczesny lot z Omiš, Rivus Apartments leży 45 km od lotniska Split.

Pokoje

Obiekt noclegowy wyposażony jest w sofę i biurko, telewizję satelitarną, żelazko z deską do prasowania oraz takie udogodnienia jak klimatyzacja. W pokojach zapewniono sejf prywatny. W obiekcie noclegowym znajduje się łazienka wyposażona w suszarkę do włosów, suszarkę i ręczniki. Znajdziesz tu również prysznic.

Jedzenie

Obiekt noclegowy ma wyposażony aneks kuchenny z czajnikami elektrycznymi, piekarnikiem i płytą grzejną. Dania kuchni środkowoeuropejskiej serwowane są również w Restaurant Pod odrnom w odległości 8-minutowego spaceru.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 14:00-23:30
od 08:00-10:00
Udogodnienia
Darmowy prywatny parking dostępny jest na terenie obiektu.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w pokojach apartamentu.
Inne informacje
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane.
Budynek
Liczba pokoi:37
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

• Stół

Łazienka

• Pralka
  • Bezpłatny zestaw kosmetyków

Kuchnia

Opinie o Rivus Apartments

8.4 /10
Świetnie24 opinie
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    8.0

Położenie nad rzeką było fantastyczne - tylko 7 minut spacerem do Starego Miasta, a zaledwie 10 minut do plaży. Apartament był nowy, czysty i przestronny, a także wygodnie urządzony i w pełni wyposażony. docenialiśmy dobrze izolowane okna, które zapewniały nam spokój i ciszę, pomimo miejskiego zgiełku. Niezwykle miła i pomocna gospodyni sprawiła, że czuliśmy się jak w domu.

Jedynym mniejszym minusem było kilka drobnych niedociągnięć w porządku, takich jak kurze na lampach czy pod kanapą. Niemniej jednak, te krótkie niedogodności nie wpływały w ogromnym stopniu na nasz pobyt.

Ryszard Polska,
    8.6

Mieszkałam w przepięknym apartamencie położonym nad brzegiem rzeki. Z tarasu miałam niesamowity widok. Pokój był bardzo czysty i gustownie urządzony, a łazienka miała wszystko, czego potrzebowałam. Podobało mi się również, że apartament miał dwie sypialnie i dwie łazienki, co zapewniło mi większą wygodę. było też klimatyzacja, która była bardzo przydatna w upalne dni. Okna były dzwiękoszczelne, dzięki czemu nie przeszkadzało mi dzwonienie z kościoła obok. Szczególnie doceniłam możliwość korzystania z bezpłatnego miejsca parkingowego, które było tuż pod apartamentem. Na wyposażeniu kuchni nie brakowało mi niczego - była zmywarka, mikrofalówka, opiekacz i czajnik elektryczny. Pralka w łazience była również bardzo przydatna.

Jedyne, co było trochę męczące, to wczesne poranne pobudki z powodu głośnego dzwonienia kościelnego. To jednak jest tylko drobiazg i nie ma większego wpływu na ogólne doświadczenie pobytu.

Edward Polska,
    9.8

Byliśmy mile zaskoczeni dwoma toaletami w apartamencie w Rivus. Klimatyzacja w każdym pomieszczeniu dobrze działała. Kontakt z właścicielem był bardzo dobry. Lokalizacja blisko centrum i plaży. Parking w garażu. Polecamy z czystym sumieniem. Mogę polecić.

Tomasz Polska,
    8.0

Rivus Apartments to wspaniałe miejsce na wypoczynek nad rzeką. Apartament, w którym zatrzymałem się, był czysty i przestronny, a także urządzony w nowoczesnym stylu. Podobało mi się wygodne łóżko oraz dostęp do dwóch telewizorów z Netfliksem. Lokalizacja w pobliżu centrum była bardzo wygodna, a to, że właściciel pozwolił nam zameldować się wcześniej bez dodatkowych opłat, było dużym plusem po długiej podróży.

Jedynym minusem podczas pobytu było niedogodzenie związane z dzwonami kościelnymi, które dzwoniły co pół godziny od 6 rano do 22. Mimo zamkniętych okien dźwięki były dość głośne i utrudniały spokojny wypoczynek.

Jadwiga Polska,
    8.2

W Rivus mieliśmy wspaniałe doświadczenie. Nowoczesny budynek, świetnie położony, ładny i czysty. Apartament był idealny dla naszej rodziny. Na parterze mieliśmy sklepy i bankomaty, co było bardzo wygodne. Bardzo docenialiśmy klimatyzację w każdym pokoju i smart TV z dostępem do Netflix i Disney. Dobra lokalizacja, blisko do plaży i centrum. Obsługa była również bardzo pomocna i łatwo można było się z nimi skontaktować. Cały apartament był dobrze wyposażony, w tym nowoczesna kuchnia i łazienka. Byliśmy bardzo zadowoleni z naszego pobytu w Rivus i szczerze polecamy to miejsce.

Nic nie można zarzucić.

Andrzej Polska,
    9.2

Nowoczesny, czysty budynek z dogodną lokalizacją, idealny dla rodzin z dziećmi. Udogodnienia takie jak indywidualna klimatyzacja w każdym pokoju, smart TV, parking w budynku i winda. Sklepy na parterze, bankomaty i przystanek autobusowy w pobliżu. Obsługa apartamentu była również świetna, z łatwym kontaktem telefonicznym po angielsku.

Jeśli masz widok na kościół, dźwięki dzwonów mogą być irytujące, zwłaszcza o 6 rano.

Piotr Polska,
    8.2

Przyjemny apartament z widokiem na miasto. Wygodne łóżka i dobrze wyposażona kuchnia. Bardzo dobra lokalizacja blisko centrum i plaży. Polecam odwiedzić Rivus.

Rudolf Polska,
    9.6

Nowoczesny budynek, idealny dla rodzin. Czysto, nowe wyposażenie. Blisko plaży i centrum. Sklepy na parterze. Przyjemna obsługa.

Jadwiga Polska,
    9.4

Nasz pobyt w Rivus Apartments był niesamowity! Lokalizacja nad rzeką była naprawdę urocza. Z okien naszego apartamentu mieliśmy wspaniały widok na malowniczą okolicę i piękne otwarte przestrzenie. Pokój, w którym mieszkaliśmy, był przestronny, nowoczesny i wygodny. Byliśmy mile zaskoczeni, gdy zobaczyliśmy, że jest tam klimatyzacja zarówno w salonie, jak i w każdej sypialni - to było świetne rozwiązanie dla naszej rodziny. Wyposażenie kuchni było nowe i zadbane, chociaż mogłoby być trochę więcej przyborów kuchennych. Cały apartament był bardzo czysty i zadbany, a kontakt z właścicielem był bardzo dobry. Najbardziej nas ucieszyło, że mogliśmy skorzystać z parkingu w budynku, co było bardzo wygodne. Bliskość sklepów i innych udogodnień na parterze budynku była dodatkowym plusem. Naprawdę świetne miejsce na przyjemny wypoczynek.

Brakuje nam możliwości skorzystania z pralki w apartamencie, ale to tylko drobny szczegół.

Jan Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.6

Nasz pobyt w tych apartamentach był naprawdę udany. Lokalizacja nad rzeką była doskonała, blisko centrum miasta i plaży. Z naszego pokoju mieliśmy piękny widok, który dodatkowo uatrakcyjniał nasz pobyt. Pokój był przestronny i dobrze wyposażony, a łazienka była czysta i nowoczesna. Obsługa była bardzo pomocna i przyjazna. Mieliśmy również do dyspozycji bezpłatne miejsce parkingowe, co było bardzo wygodne.

Jednak jednym z negatywnych aspektów naszego pobytu było to, że noże w kuchni były tępe, a naczynia nie były odpowiednio uzupełnione, co oznaczało, że musieliśmy częściej korzystać z zmywarki. Drugim problemem były świsty z okien podczas silniejszego wiatru.

Modest Polska,
    8.8

Byłam bardzo zadowolona z mojego pobytu w Rivus. Apartament był czysty, przestronny i gustownie urządzony. Miałam do dyspozycji wyposażoną kuchnię, dwie łazienki i klimatyzację. Bardzo podobał mi się widok z tarasu - przepiękny. Mieliśmy również bezpłatne miejsce parkingowe, co było bardzo wygodne. Lokalizacja była świetna - blisko Starego Miasta i plaży. Właścicielka była bardzo pomocna i miła.

Absolutnie nie mam nic do zarzucenia. 😊

Ewa Polska,
    9.4

Wygodne łóżka, dwie łazienki, klimatyzacja, dzwiękoszczelne okna. Parking za szlabanem, prywatny i bezpłatny. Pralka w łazience, dobrze wyposażona kuchnia. Czyste ręczniki, bielutkie. Nowy budynek z dwiema windami. Genialna obsługa, kontakt w języku angielskim.

Stefan Polska,
    9.0

Apartamenty Rivus położone są w idealnej lokalizacji nad brzegiem rzeki. Centrum miasta i plaże znajdują się w odległości spaceru, co stanowi wielką wygodę. Sam budynek jest nowoczesny i czysty, a apartamenty są przestronne i nowocześnie urządzone. Klimatyzacja w każdym pokoju oraz dostęp do smart TV z Netflixem i Disneyem sprawiają, że pobyt jest jeszcze bardziej komfortowy. obecność sklepów na parterze, bankomatów i przystanku autobusowego w pobliżu ułatwia codzienne zakupy i komunikację.

Krzysztof Polska,
    8.0

W Rivus mieliśmy przepiękny widok z tarasu, dobrze wyposażone mieszkanie, przyjazny personel i bezpieczne miejsce parkingowe. Jestem bardzo zadowolony z pobytu i chętnie wrócę. Niema lepszego miejsca do polecenia.

Magdalena Polska,
    8.4

Mój pobyt w Rivus Apartments był niesamowity. Położenie nad rzeką zapewniło mi piękne widoki na okolicę. mieszkanie było czyste i gustownie urządzone, co sprawiło, że czułam się komfortowo. Doceniłam także to, że apartament posiadał dwie łazienki oraz dwie sypialnie, co dawało nam dużo przestrzeni. z klimatyzacją i dzwiękoszczelnymi oknami mogłam cieszyć się spokojnym i relaksującym pobytem. Dodatkowym plusem była możliwość parkowania pod apartamentem oraz odpowiednio wyposażona kuchnia, która ułatwiła mi codzienne życie.

Jednym z mniejszych minusów był hałas z pobliskiego kościoła. Dzwony kościelne były słyszalne od wczesnych godzin porannych, co może było niekomfortowe dla osób, które nie lubią wcześnie wstawać.

Wojciech Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Rivus Apartments

Jakie popularne atrakcje zmajdują się blisko apartamentów?
Goście apartamentów mogą odwiedzić pobliski punkt orientacyjny, Omiš.